Retourneringsbeleid
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via info@masterwoodpanel.nl. Let op: retouren moeten naar het volgende adres worden gestuurd: Rietwijkeroordweg 22 Dok 15, 1432JE Aalsmeer
Als je retour is geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd.
Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via info@masterwoodpanel.nl.
Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.
Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Wij accepteren geen retouren van samples. Neem contact op als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel.
Artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd.
Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via info@masterwoodpanel.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.
FAQ
Vind hier antwoord op onze meest gestelde vragen
Hoe kan ik een wandpaneel bestellen?
Heb je het juiste product gevonden? Perfect! Je bent nog maar een paar klikken verwijderd voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd of afgehaald kan worden.
Plaats de gekozen artikelen in je winkelmand en ga vervolgens naar je winkelmand om je bestelling te controleren. Klopt alles? Kies dan voor "Doorgaan naar afrekenen".
Vul nu je factuurgegevens in. Kies nu de gewenste verzendmethode. Je hebt de keuze om je bestelling op een adres naar keuze te laten bezorgen.
Selecteer vervolgens je gewenste betaalmethode. Er zijn verschillende opties beschikbaar, waaronder iDeal, Klarna, Bancontact en PayPal.
Controleer tot slot alle ingevoerde gegevens. Als alles correct is ingevuld, plaats dan de bestelling.
Kan ik ook een telefonisch een bestelling plaatsen?
Telefonische bestellingen worden niet geaccepteerd. Als je een offerte wilt ontvangen of een bestelling op factuur wilt plaatsen, stuur dan een e-mail met je verzoek en alle benodigde gegevens naar onze Klantenservice. Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail op info@masterwoodpanel.nl.
Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Wil je wijzigingen aanbrengen in je huidige bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via info@masterwoodpanel.nl.
Indien je bestelling nog niet is verzonden, zullen we deze direct voor je aanpassen. Als je bestelling echter al ons magazijn heeft verlaten, heb je de mogelijkheid om een extra bestelling te plaatsen of de resterende artikelen te retourneren.
Kan ik de producten ook bekijken?
Op dit moment hebben we nog geen showroom beschikbaar. Maar je kunt wel een sample bestellen om het product in handen te krijgen en een beter beeld te krijgen van onze kwaliteitsproducten.