Klacht doorgeven
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@masterwoodpanel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
FAQ
Vind hier antwoord op onze meest gestelde vragen
Hoe kan ik een wandpaneel bestellen?
Heb je het juiste product gevonden? Perfect! Je bent nog maar een paar klikken verwijderd voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd of afgehaald kan worden.
Plaats de gekozen artikelen in je winkelmand en ga vervolgens naar je winkelmand om je bestelling te controleren. Klopt alles? Kies dan voor "Doorgaan naar afrekenen".
Vul nu je factuurgegevens in. Kies nu de gewenste verzendmethode. Je hebt de keuze om je bestelling op een adres naar keuze te laten bezorgen.
Selecteer vervolgens je gewenste betaalmethode. Er zijn verschillende opties beschikbaar, waaronder iDeal, Klarna, Bancontact en PayPal.
Controleer tot slot alle ingevoerde gegevens. Als alles correct is ingevuld, plaats dan de bestelling.
Kan ik ook een telefonisch een bestelling plaatsen?
Telefonische bestellingen worden niet geaccepteerd. Als je een offerte wilt ontvangen of een bestelling op factuur wilt plaatsen, stuur dan een e-mail met je verzoek en alle benodigde gegevens naar onze Klantenservice. Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail op info@masterwoodpanel.nl.
Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Wil je wijzigingen aanbrengen in je huidige bestelling? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via info@masterwoodpanel.nl.
Indien je bestelling nog niet is verzonden, zullen we deze direct voor je aanpassen. Als je bestelling echter al ons magazijn heeft verlaten, heb je de mogelijkheid om een extra bestelling te plaatsen of de resterende artikelen te retourneren.
Kan ik de producten ook bekijken?
Op dit moment hebben we nog geen showroom beschikbaar. Maar je kunt wel een sample bestellen om het product in handen te krijgen en een beter beeld te krijgen van onze kwaliteitsproducten.