Klacht doorgeven

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@masterwoodpanel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

FAQ

Vind hier antwoord op onze meest gestelde vragen

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 9:00–18:00 uur. Indien wij telefonisch niet bereikbaar zijn, kunt u uw vraag altijd per e-mail sturen naar info@masterwoodpanel.nl.
Klantenservice